قهوتو بخور، یخ کرد

omegle رو میشناسین؟ چند سال پیش من ول بودم اونجا! یه سرور بود که آدمو رندوم لینک میکرد به یکی اون ور دنیا و یه نیم ساعت یه ساعتی با یه غریبه چرت میگفتی میخندیدی

با آدمای عجیبی آشنا شدم، یه آمریکاییه بود که یکی رو کشته بود، یه دختر آلمانی بود که با شوهر دوست مامانش ریخته بود رو هم، یه کره ایه بود که با سرعت اینترنتش پز میداد، خلاصه همه جور آدمی بود

خیلی دوست داشتم یه کافه ای بود که وقتی دلم میگرفت، خسته میشدم و میخواستم با یه غریبه حرف بزنم میرفتم اونجا! اصن یه نقابم میدادن به طرف اگه نمیخواد شناخته شه، نشه ... میرفتم یه نیم ساعت میشستم جلوی یه آدم غریبه فقط حرف میزدم هر مزخرفی که تو ذهنم میگذشت و میریختم بیرون بلکه سبک شه این ذهن وامونده! مثلن میتونست اون یارو کافه چیه یه قسمت پذیرش بذاره مثلن آدمایی که میخوان حرف بزننو سر یه میز بنشونه، اونایی که میخوان لاس بزننو یه جا دیگه و اونایی که مثلن میخوان فقط بگن بخندن رو هم با هم بنشونه

بعد یه قهوه میخوردیم یه آهنگ درخواستی ای چیزیم میرفتیم پخش میکردیم.

با یه حال یه کم بهتر برمیگشتم خونه...

۴ ۰
ree raa
۲۷ آبان ۲۲:۱۴
وای ! حتی تصورشم آدمو قلقک میده ، چقدر میتونه خوب باشه ! چقدر !:)

پاسخ :

بیا تاسیس کنیم :))
پریسآتیس (:
۲۷ آبان ۲۲:۲۱
میدونی؟ داشتم فڪر میڪردم اگر میشد چه اتفاقایی قراره بیفته!
جالب میشد ، اما خب! اعتماد سخته!
توی شبڪه های مجازی خیلی بهتر میتونه باشه بنظرم تا فیس تو فیس و چشم تو چشم

پاسخ :

خیلیییی باحال میشه :)) بت قول میدم از دنیای مجازیم بهتره
صدای طرفو میشنوی، طرف صدای تورو میشنوه، تازه توی دنیای مجازیم بعد یه مدت یه شخصیت آدم پیدا میکنه بعد که مثلن یه کم معروف اینا میشی نمیتونی راحت حرف بزنی! 
اعتماد نداره که!
اصن نقاب بزن برو بشین روبروی یارو! :دی
Fatemeh シ.
۲۷ آبان ۲۲:۳۷
ایول خیلی خوبه انصافا
دلم خواست 🙊

پاسخ :

من چنننند ساله دلم میخواد! :(
Fatemeh シ.
۲۷ آبان ۲۲:۴۲
من پایه تاسیسم 🙊

پاسخ :

ایول :دی
پولش از تو، ایده از من :))))))
پریسا ..
۲۷ آبان ۲۳:۳۸
من یه موقع دلم می خواست وقتی خیلی دلم گرفته برم تو پارک بشینم یه نفر باشه، یه پدربزرگی، مادربزرگی از این مهربون ها یه کم حرف بزنم، اونم هی بگه دخترم خدا بزرگه...

بعد پاشم بیام :-)

ایده کافه ات رو دوست می دارم :-)

پاسخ :

آخییی من همیشه عاشق این یهویی هام!
مثلن یهو یکی آوت آف بلو بپره بیرون یه جمله ای چیزی بگه کل زندگیتو متحول کنه!
:)

یوسف
۲۸ آبان ۰۰:۳۲
خیلی ایده خوبیه. حتی میتونی پولدار هم بشی :) 
ذهن جالب و خلاقی داری، حسودیم شد :))) 

پاسخ :

:دی
خیلی دوست دارم بزنم همچیم جاییو واقعن!
حیف پولشو ندارم :))

مه‍ شید
۲۸ آبان ۰۰:۵۹
من معمولا گفتگوهای حضوری عجیب و غریب با آدمای در سطح شهر زیاد دارم همه‌م از بیخ خل و چل 

پاسخ :

پس چرا برا من انقدر کم پیش میاد؟
اهههههه
آره یادمه! یه پست گذاشته بودی دم بی آر تی یکی یه چیزی بت گفته بود :))

بیست و دو
۲۸ آبان ۰۱:۱۹
اما تصورش برای من سخته 
همونم که با آدمای ناشناسی چت کنی به نظرم نمیتونه خوشایند باشه ..نمیدونم!

پاسخ :

کلن وقتی توی ذهن کسی چیزی از تو ساخته نشده باشه خیلی راحت میتونی خود واقعیت باشی بدون نقاب!
همین وبلاگ نویسیم یه نمودی از اینه به نظر من، آدمای اینجا تا حد زیادی با اون چیزی که توی واقیعت هستن فرق دارن
من میگم یه پله اونور ترشم اگه بشه امتحان کرد جالب میشه!

علکس
۲۸ آبان ۰۱:۳۵
بیا همینجا ک.سشر میگیم میخندیم دیگه .... کافه و دردسر برا چی ... میخواستم بهت بگم خیلی  بی حیایی .. اون پست قبلت چی بود؟ ؟؟ راستی من ی سوالی دارم خیلی وقته .. این دخترا مثلا چرا میگن به تخمم یا میگن به ک..رم ... بابا شما که ندارین اینا رو؟ ؟ دوتا فحش بدید که محلی از اعراب داشته باشه اقلا ... راستی .. هیچی .. 

پاسخ :

اونا رو من نگفته بودم، بهم گفته بود
درضمن من که مجبورت نکردم بخونی :|

علکس
۲۸ آبان ۰۲:۵۸
مثکه سوتفاهم شد .. این که گفتم بی حیایی با لحن جدی نبود با لحن شوخی و گپ زدن بود... ی لحظه خودمو تو کافه ای که گفتی گذاشتم .. راستی همچین جایی باشه و بری اگه ی چیزی طرف مقابلت بهت بگه و زورت بیاد چی میکنی ..  ؟ دقیقا گوش میخوای روبروت باشه یا دهنم میخوای ؟ 

پاسخ :

کلن آخه تو هردفعه که کامنت میذاری صرفن یه ایرادی چیزی میگیری!
۹۰٪ گوش میخوام :دی ۱۰٪ام حرف بزنه هی تایید کنه مثلن :))
البته خب خودمم یه وقتایی گوش میشم یعنی صرفن میرم گوش بدم
خوی شد گفتی، یه آپشن دیگه م باید اضافه شه
کسی که گوشه رو باید با یکی که دهنه یه جا بنشونی!
سولانژ ...
۳۰ آبان ۲۰:۴۶
اگه میشد خیییییییلی عالی میشد!

پاسخ :

اگه ساختم خبرت میکنم ;)
بای پولار
۰۷ آذر ۱۳:۰۸
دوستای من هم توی یک محیط چت انیمیشنی می رفتن که تقریبا همین حالات رو داشت و ‌می نشستن پای صحبت با آدمایی از نقاط مختلف دنیا. اونم توی فضاهای انیمیشنی مختلف. از اتاق و کافه و ... با آواتارهای که خودشون ساخته بودن.
اسم و رسمش رو یادم نیست که به خاطر انگلیسی ضعیفم کاربرش نشدم. هرچند به نظر منم این کافه ای که تو گفتی هم خیلی جالبه. یه جورایی مثل همین جاست. همین فضای مجازی که بدون اینکه بناسیم هم رو می شینیم و حرف می زنیم با هم.

پاسخ :

آره اون یه جواری مستقیم تره فقط!
اینجا مثلن شاید خیلی وقتا در حد رد و بدل کردن چند تا کامنته اونجا خب بیشتره!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اگر نتوانی خوب بنویسی، نمی توانی خوب فکر کنی. اگر نتوانی خوب فکر کنی، بقیه به جایت فکر خواهند کرد.
اسکار وایلد
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان