بدون عنوان- هشت

حس جر خوردن دارم!

دو تا میان ترم توی هفته آینده (شنبه و سه شنبه) دارم که یکیش شنبه ساعت ۵ تا ۷ هست! بعد یکشنبه صبح جی آر ای دارم و میرسیم سه شنبه به میان ترم بعدیم و چهارشنبه ددلاین اولین دانشگاهیه که میخوام اپلای کنم!

واقعن دارم پاره شدن رو  حس میکنم

فقط معجزه میتونه باعث شه درسای این ترممو پاس شم

میخوام زودتر چهارشنبه تموم شه بخوابم، آروم، بدون استرس، بدون حس پارگی

خدایا معجزه کن! خودت کمکم کن!

۱۰ ۰
اخبارگوی هواشناسی
۰۲ آذر ۲۳:۱۶
دوتا پست قبلت خوراک سخن همیشگی اخبارگوی هواشناسی بود که متاسفانه اون رو از بیانش محروم کردی ... :( 
تافل رو بعد جی ار ای میدی؟

پاسخ :

آرهههه اتفاقن یادت بودم :دی
نه تافل دادم!
مرد پاییزی
۰۲ آذر ۲۳:۲۸
برات دعا میکنم :) 

پاسخ :

مرسی!
فقط دعا نجاتم میده!
Haa Med
۰۲ آذر ۲۳:۳۳
امیدوارم معجزه بشه :-))

پاسخ :

خدا از دهنت بشنوه!
بانوی عاشق
۰۲ آذر ۲۳:۴۲
وای ینی من یکی که تو دروزه درس و دانشگاه اصن فکرنمیکردم روزی تو خونه بشینم و لنگ رو لنگ بندازم و بی خیال از همه جافقط نگران ته گرفتن غذام باشم
همش فکر میکردم باید تجدید بیارم تا بفهمم من اهل درس خوندن نیستمپآخرشم با یه دانشگاه غیر انتفاعی قبول شده و ثبت نام نکرده  به تحصیلات خاتمه دادم
 الانم فکر درس خوندن چارستون بدنمو میلرزونه

وی برای موفقیت روز افزون شما دعا میکنم

پاسخ :

خوش به حالت!
آرزومه لنگ رو لنگ بندازم دو هفته!
یعنی نه به درس فک کنم، نه دانشگاه، نه هیچی به کیک درست کردن و دستور پخت غذا فک کنم!
بخوابمممم :(((
ممنون بانو جان :)

Fatemeh シ.
۰۲ آذر ۲۳:۵۳
ایشالا ک همه چی همون طوری پیش می‌ره ک می‌خوای :)

پاسخ :

مرسی فاطمه
ایشالله!
این نیز بگذرد...
اخبارگوی هواشناسی
۰۳ آذر ۰۰:۳۶
کی تافل دادی؟ چند شد نمره ت؟

پاسخ :

خوب شد نمره م!
اوایل مهر بود
ree raa
۰۳ آذر ۱۷:۱۳
چقدر نامرد که بین دو تا تعطیلی امتحان گذاشته-ـ- اَه

موفق باشی:))

پاسخ :

یچه های احمق این تاریخو معین کردن!
خود استاد بدبخت میخواست بره مسافرت که نمیره :|
ببین من تو کجا دارم درس میخونم!! :))
من مُبهم
۰۴ آذر ۰۰:۲۹
اره واقعا شمال واونجا زیباست
الان که شمال برفیهههه
فقط بهار تا اخرای تابستون قشنگه

پاسخ :

همیشه قشنگه شمال!
هر فصلش یه جوری :دی
pary daryay
۰۵ آذر ۱۹:۰۴
دی:معجزه نمیشه ازمن به شما نصیحت

پاسخ :

وایسا فردا بت میگم معجزه شد یا نه! :دی
Ra hi
۰۶ آذر ۱۳:۵۶
GRE خیر باشه ایشالا:))

پاسخ :

مرسی ایشالله :دی
کم پیدایی، پستی چیزی نمیذاری؟ دروازه های پزشکیو جابجا میکنی؟ :))

بای پولار
۰۷ آذر ۱۳:۱۶
الان که خیلی وقته دیگه درگیر درس و دانشگاه نیستم بعضی شبا کابوس امتحانات و جزوه هایی که اصلا نخوندمشون رو می‌بینم. بماند که موقع تحصیل هیچ وقت تو همچین وضعیت‌های بدی که میون خواب‌هام سراغم می‌آن گیر نکرده بودم.

چه می دونم. شاید چون با خاطره‌ی خوش از درس خوندن جدا نشدم...

پاسخ :

هیچ کس خاطره خوب از خود درس نداره فک کنم، دانشگاه میتونه خوب باشه مثلن اگه دوستای خوب داشته باشی و با گردش و تفریح اون دوران درس خوندنو تعدیل کنی اما اصولن من ندیدم کسی خیلی خوشحال باشه با خود پروسه درس خوندن!
ree raa
۰۸ آذر ۲۰:۱۹
فردا سه شنبس! با همه سختیاش تموم شد:)) امیدوارم امتحانو خوب بدی و با دل خوش بری واسه ادامه تعطیلات:دی

پاسخ :

مرسی ری.رای مهربوننننن :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اگر نتوانی خوب بنویسی، نمی توانی خوب فکر کنی. اگر نتوانی خوب فکر کنی، بقیه به جایت فکر خواهند کرد.
اسکار وایلد
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان