بدون خداحافظی میرم، مرسی که بودین، مرسی که خوندین، مجبورم برم... خداحافظتون باشه!


۳ ۱۰
Fatemeh シ.
۱۹ آذر ۲۰:۵۷
عه چرااااا :(((
هلما ...
۱۹ آذر ۲۲:۳۴
ایشالا ک موفق و سلامت باشید ...
فضای وبلاگ اگه جبر به رفتن نباشه ، موندنش بهتره :)
Haa Med
۱۹ آذر ۲۲:۳۷
!
چرا؟
Sif Tal
۱۹ آذر ۲۳:۴۰
خدافظ! :(
شاد باشی :)
من مُبهم
۲۰ آذر ۰۱:۰۴
انشاالله شرایطش جور بشه ودوباره بنویسید
موفق وموید باشید
یوسف
۲۰ آذر ۰۲:۲۶
چی شد؟ :((  هعی ... خداحافظ نیلو 
یوسف
۲۰ آذر ۰۲:۴۲
دلم خیلی برات تنگ میشه :(   
سولانژ ...
۲۰ آذر ۱۴:۱۱
نه نرووووووووو ... توام مس من نمی تونی دووم بیاری ...
نروووو ....
بای پولار
۲۰ آذر ۲۰:۵۹
نمی دونم این اجبار چیه...
اما برات آرزوی سربلندی و سلامتی می کنم.
**مزگت **
۲۱ آذر ۲۲:۳۶
: l
פـریـر ...
۰۸ دی ۱۵:۴۵
عه :( چرا خب :((
**مزگت **
۱۷ دی ۱۸:۰۶
دوتا کامنت بالاتر یکی نوشته :
عن
😁😁😁😁
چقد عصبی بوده
یا چقد جا خورده
که همه شو تو یه کلمه جاداده!!!
وای خدا! چقد بعضیا موجز پیامشونو کامل میرسونن!😄😄
من دیگه حرفی ندارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اگر نتوانی خوب بنویسی، نمی توانی خوب فکر کنی. اگر نتوانی خوب فکر کنی، بقیه به جایت فکر خواهند کرد.
اسکار وایلد
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان