زمان جادوگر است

آره، زمان جادو میکنه، شش ماه پیش من هرشب با چشمای خیس میخوابیدم و توی هرنمازی که میخوندم جشمای خیس وورم کرده م خیس تر و ورم کرده تر میشد، زمان جادو میکنه، امروز من ایستادم روی قله های خوشحالی، باد با موهای من میرقصه و من مغرور تر از شش ماه پیشم، من از پس چیزی برومدم که حتا توانایی مقابله باهاشو توی خودم نمیدیدم. هر اتفاقیم برام بیفته از خودم مطمئنم که حالم خوب میشه چون از پس سخت ترش برومدم...

زمان جادو میکنه، این روزها با خودم خوشحالم، با خودم، دوستام، کارایی که میکنم، درسی که نمیخونم، درسی که با لذت یاد میگیرم، باشگاهی که میرم، gre ای که میخونم، sop ای که مینویسم، سه شنبه هایی که مال من و خودمه، سه شنبه هایی که برای خودم املت میخرم و با لذت هر لقمشو پایین میدم و حتا زنجبیلایی که خریدم و هرشب برای خودم چایی درست میکنم! حتا چتریام! اونقدر خوشحالم که خوشحالیمو به همه سرایت میدم حتا! قالب نون پنجره ای خردیم برای ک که عاشق نون پنجره ایه نون پنجره ای درست کنم! حالم خوبه، حتا شاید مثل اون موقعی که اون بود! کالباس خونگی درست کردم و بسیار خوشمزه شد :))

زمان جادو میکنه، زمان سخت ترین و بدترین دردها رو درمان میکنه و جای اون زخم ممکنه بمونه، اما قوی تریت میکنه، مغرور ترت میکنه، به خودت مطمئن ترت میکنه، تو رو عاشق خودت میکنه که هرروز بری جلوی آینه وایسی و به خودت لبخند بزنی، با غرور توی چشمای خودت نگاه کنی و بگی دتس مای گیرل! حالت که خوب باشه، همه چیز خوبه، آدما خوبن، زندگی خوبه و هیچ چیز سخت و خسته کننده و نفرت‌آوری وجود نداره! آینه هه توی چشمات نگاه میکنه و میگه تو قوی ترین، بهترین و زیباترین آدم روی زمینی و اون وقته که عاشقانه نگاه میکنی به زخمت، بعد سرتو بلند میکنی و به آسمون نگاه میکنی و میگی چاکرتم، شکرررر 


۵ ۰
مکاترونیک خودرو
۲۳ آبان ۱۸:۴۵
موفق باشی

پاسخ :

ممنون :دی

Haa Med
۲۳ آبان ۱۸:۴۶
آدم اگر بخواد به هر مشکلی میتونه چیره بشه و خودش رو بکشونه بالا.
خوشحالم که همه چیز خوبه.

پاسخ :

اوهوم، دقیقن همین طوره!
یوسف
۲۳ آبان ۲۲:۲۴
این پستت خیلی خوشحالم کرد. گذر زمان واقعا معجزه میکنه. آرزو میکنم این حس و حال خوب همیشه همراهت باشه. 

پاسخ :

ممنون :دی
منم امیدوارم! خیلی صبر کردم ببینم موقته یا نه، میشه گفت تقریبن چند وقته خوبم بعد که مطمئن شدم پست گذاشتم :))
Fatemeh シ.
۲۴ آبان ۱۰:۵۰
ییییس
اصن این خوب شدنای بعد از دردا عالین
انگار که دردا بیان تا ما بتونیم با کیفیت بهتری خوب باشیم :)

پاسخ :

دقیقن همین جوریه :دی
زندگی بدون درد اصلن قشنگ نیست...
mi nOr
۲۴ آبان ۱۳:۵۵
 خوشال شدم بالاخره یکی حالش خوبه ..

پاسخ :

ایشالله که همه خوب باشیم
اخبارگوی هواشناسی
۲۴ آبان ۲۳:۵۴
از قدیم گفتن به دوتا چیز نمیشه اعتماد کرد ، هوای بهار و دیگری اخلاق خانوم ها 

پاسخ :

:|||
از قدیم خیلی بیخود گفتن :))
اخبارگوی هواشناسی
۲۵ آبان ۰۴:۰۳
چند هزاره قدمت پشت این حرف است ... آیا به تجربه ی پیشینیان تردید داری ؟ چطور ممکن است  ریییلللییی 

پاسخ :

معلومه تردید دارم!!!
اینکه اخلاق متغیر باشه ربطی به زن یا مرد بودن نداره! ربط یه این داره مثلن اون آدم چقدر ثبات داشته باشه، راحت به هم بریزه، نریزه؟
اخبارگوی هواشناسی
۲۵ آبان ۱۳:۲۲
!!!!!! گویا نکته ی پس این پرده رو از اول نگرفتی 

پاسخ :

؟!
بای پولار
۰۷ آذر ۱۲:۵۶
ایشالا همیشه پایدار باشه این حس های خوب و زنده نگهشون داری.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اگر نتوانی خوب بنویسی، نمی توانی خوب فکر کنی. اگر نتوانی خوب فکر کنی، بقیه به جایت فکر خواهند کرد.
اسکار وایلد
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان