ما بسته ایم رشته جان را به موی دوست

این را میبینید؟

بعد ۵ سال که رفته و در این مملکت خراب شده نیست، از حسم بهش به عنوان دوست کم که نشده هیچ، زیادتر هم شده.

خدا یکی از اینها نصیب هرکسی کند، دیگر به هیچ چیز و هیچ کس نیاز ندارد!

۴ ۰
امیر بهزادپور
۲۰ آبان ۱۰:۳۰
کاش نصیب همه بشود، وجود یک دوستِ جان :)

پاسخ :

انشاللههههه :)
یوسف
۲۰ آبان ۱۲:۰۷
یه دوست که کمه، دو سه تایی نصیب همه بشه :) 

پاسخ :

خوبش باشه یکیم بسه :))
ولی هرچی بیشتر بهتر!
Ra hi
۲۰ آبان ۱۵:۲۴
میگم عکس نمیذاشتی سنگین تر نبود با این شکلکهای دلبرانه؟!

پاسخ :

خیلیییییم قشنگهههه :))
פـریـر ...
۲۰ آبان ۱۶:۱۹
دوستای خوب نعمتن :))

و شاعر گفتنی: شوقی چنان ندارد بی دوست زندگانی :)
Haa Med
۲۰ آبان ۲۳:۳۸
منم دوستی دارم که سالهاست رفته اونور دنیا. 
حالا بیشتر دوستش دارم.

پاسخ :

خدا نگهش داره برات ایشالله :دی
ree raa
۲۶ آبان ۱۷:۴۴
:)) من این پست رو خیلی قبلتر دیده بودم جدا اصن شامل اون دسته نمیشد که من منظورم بود
من اون پست بعد خودن شعر رسمی از یه شاعر با اسم و فامیلش نوشتم. به نظرم موضوع خوبی نیست واسه شعر نوشتن و منتشر کردن گسترده :)) وگرنه وبلاگای ما میتونه تا همیشه مکان امن احساساتمون باشه  و راحت از هرچیزی بنویسیم^ـ^

پاسخ :

آره شامل اون دسته نمیشه اما یه لحظه فک کردم نکنه پست منو خونده این فکرو کرده؟!! :)))
بای پولار
۰۷ آذر ۱۲:۵۱
نکنه حکایت دوری و دوستیه!

پاسخ :

نه استثنائن این حکایت دوری و دوستی نیست! :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اگر نتوانی خوب بنویسی، نمی توانی خوب فکر کنی. اگر نتوانی خوب فکر کنی، بقیه به جایت فکر خواهند کرد.
اسکار وایلد
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان