دونقطه خط

امروز تو مترو دو تا دختر بودن که سر این بحث میکردن که چی بکشن بهتره...

ما نسل عقب مونده ای بودیم فک کنم, من دوره کنکور به ناکارآمد بودن نظام آموزشی و نقشی که کنکور میتونه در حال روحی ما در دراز مدت ایجاد کنه فکر میکردم

۴ ۰
Haa Med
۱۸ آبان ۲۲:۱۱
:-|
هیچی ندارم بگم.
سکوت میکنم.

پاسخ :

بیخود نیست الان خیلیا این فازو دارن که آدم بچه رو وارد این دنیا کنه که چی -> بچه دار نمیشن
مه‍ شید
۱۸ آبان ۲۲:۱۳
موضع خودم رو دربرابر مخدر نمیدونم. خوب نمیدونمش ولی خودمم دوره‌هایی توی زندگیم بوده که بهش چنگ انداختم.

پاسخ :

فک کنم تو زندگیت خیلی هیجان انگیزه :))
انگار همه چی رو امتحان کردی :دی
ممکنه هرکسی به خاطر شرایطش سمتش بره اما اینکه بشه محور زندکی یه آدم، من باش مشکل دارم
یوسف
۱۸ آبان ۲۲:۱۵
ال اس دی  خوبه  و اگه نشد  وید  جالبه. :)))) 

پاسخ :

شمام تجربه داری؟؟ :دی
مجتبی مطوری
۱۸ آبان ۲۲:۲۸
(:

پاسخ :

منحرف نشیاااا :دی
Ra hi
۱۸ آبان ۲۳:۴۴
منقرض شن ایشالا! اصلا تا وقتی سکس هست چرا کشیدن! خب راجع به این بحث بکنن که چجوری با هم لز کنن کدوم پوزیشن بهتره! خاک تو گورشون:). دخترای ایرانی اطراف من از هر 5 نفر 6 نفرش! لزبینه! اینقدرم دافن کصافتا:))

پاسخ :

خیلی بت فشار اومده هاااا :))))
منم واقعن فک میکنم اگه یکی مثلن مشکلی داره و میخواد بش فک نکنه، آدم از راه حل تو استفاده کنه بهتر نتیجه میگیره!
פـریـر ...
۱۹ آبان ۰۰:۴۶
عجبا :| واقعا تاسف آوره! :|

پاسخ :

چقد من اسم تورو دوس دارم!!
میخوام اسم بچمو بذارم حریر :دی
Ra hi
۱۹ آبان ۰۰:۵۷
نه اتفاقا من لزبین ها رو دوس دارم . ولی خب الان پسرای کلاس ما باید بریم با این اوصاف همگی گی بشیم :/

پاسخ :

آقا اینجا -۱۸ سال رد میشه، یه کم مراعات کن :دی
مکاترونیک خودرو
۱۹ آبان ۰۷:۵۰
میبینی داریم به کجامیرسیممم خداااارحم کنه
کیامیخوادبشندمادرااینده خدابه بچه هاشون رحم کنه

پاسخ :

هی به نسل های بعدی فک کن!
من تهش به ظهور اما زمان رسیدم :))
• عالمه •
۱۹ آبان ۱۱:۴۸
ما عقب مونده نبودیم، اونا عقب موندن که زندگی و باحالی رو به این مسخره بازیا میدونن -_-

پاسخ :

نمیدونم شاید اونام دلیل دارن، وقتی آینده ای نیبینی جلوت، چه از بیکاری، چه از پوچ شدن آدما شاید منم بودم همین کارو میکردم 
یوسف
۱۹ آبان ۲۲:۲۷
تجربه دودی ندارم، تجربه آبکی دارم. دوره دانشجویی :))) 
ولی تو ویکی پدیا نوشته بود که ماریجوانا ضررش از بقیه کمتره. 

پاسخ :

هیچ وقت برام جذاب نبوده حتا بخوام امتحانش کنم :|
یوسف
۲۰ آبان ۰۰:۲۸
منظورم مشروب هست، ولی لذتی که تو آواز خوندن هست توی هیچ کدوم از اینا نیست. هر غمی رو تسکین میده. عالیه. 

پاسخ :

دوست دارم یه روز اونقدر مسلمون شم که برای امتحانشم شده نخورم!
آواز؟ بلد نیستم :دی
یوسف
۲۰ آبان ۱۲:۱۰
بلد بودن نمیخواد، بستگی به سطح تحمل اطرافیانتون داره :دی 
البته اگه یه کوهی،بیابونی چیزی گیر بیاری فرقی نداره بلد باشی یا نباشی، تازه آواز رو هرچی بخونی صدات بهتر هم میشه. فقط باید زیاد گوش کنی و با اصل اون آهنگ مقایسه کنی و تلاش کنی کاپی کنی اون آهنگو. :دی 
بای پولار
۰۷ آذر ۱۲:۴۸
والا منم نمی دونم چرا این جوری شده. ولی احتمالا به خاطر زیاد شدن این مواد صنعتی و اسمای عجق وجقشونه. که بیشتر حالت روانگردان دارن تا مخدر. بچه های این دور و زمون هم دنبال ملنگ شدن...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اگر نتوانی خوب بنویسی، نمی توانی خوب فکر کنی. اگر نتوانی خوب فکر کنی، بقیه به جایت فکر خواهند کرد.
اسکار وایلد
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان