robot

توی مرحله فراموشی به جایی رسیدم که وقتی توی مترو بودم بهت فک نکردم،

توی اتوبوس به اون دو تاصندلی که مال ما بود خیره نشدم

و الان دارم فکر میکنم آخرین بار که بهت فکر کردم کی بوده 

اگه بعدپنج ماه تموم شدن یه رابطه شش ساله آدم به این مرحله برسه باید به حسش شک کرد، نه؟

کسی که انقدر راحت  فراموش کنه روبات نیست؟

۴ ۰
مجتبی مطوری
۰۴ آبان ۲۳:۵۹

شنیدم ک اگ یک رابطه ی دوستی به 7سال برسه حتی اگ از هم جدا بشن ولی هیچوقت خاطراتشون پاک نمیشه 😃

پاسخ :

چون هفت عددطلایییه؟ :دی
شانس آوردم پس :دی
یوسف
۰۵ آبان ۰۰:۴۷
میگن ( یعنی تو اینترنت خوندم که )  زن و شوهرهایی که حتی عاشق همدیگه بودن و ازدواج کردن و خوب و خوش بودن هم بعد از هفت سال  خسته میشن و  سال هفتم احتمال جدایی یا خیانت وجود داره. 
منظورم اینه که حتی اگه عشق شدیدی هم وجود داشته باشه، بعد از چند سال دیگه اون حالت اولیه رو نداره. 

با نتیجه گیری ت موافق نیستم، اینکه الان حسی نداری دلیل نمیشه که عاشق نبودی یا حست واقعی نبوده یا هر چیزی از این دست. 
گاهی هم آدم فکر میکنه که به یه نفر حسی نداره، بعدش یهو در یه موقعیت ناگهان فرو میریزی و اون درد قدیمی رو حس میکنی. 

به نظر من بیشتر شبیه آتشفشان هست، یه دوره چند ساله ای آتشفشان فعال هست و سروصدا میکنه، بعدش ممکنه سالها توی حالت خاموش باقی بمونه یا برای همیشه خاموش بشه ولی این خاموشی دلیل نمیشه که بگیم آتشفشانی نبوده یا فعالیتی نکرده یا گذازه ای جریان نیافته و ... 

پاسخ :

آخه منطقی نیست اصلن!
دوست داشتن از بین نمیره ممکنه کمرنگ شه اما فک نمیکنم خاموش بشه (با فرض اینکه اتفاق بدی نیفته اون وسط مسطا، مثلن اعتمادی از بین برهیا هم چین چیزی)
در مورد من این اتفاق نیفتاده، صرفن مثلن چون طرف جلو چشمم نبوده یا ارتباطم باهاش محدود شده اینجوری شده
یوسف
۰۵ آبان ۲۱:۳۴
البته این حرف من نیست و منم زیاد قبولش ندارم. باهات موافقم که عشق از بین نمیره، ممکنه کمرنگ بشه یا در گذر زمان بشه با نبودنش کنار اومد ولی اینکه مطلقا از بین بره نیست. 
ولی خب ممکنه یه آدم جدید بیاد توی زندگیت که خاطرات قدیم رو فراموش کنی. خاطرات جدیدی شکل بگیره. یعنی آدم توی شرایطی قرار میگیره که دیگه کمتر ذهنش درگیر خاطرات قدیمی میشه. 
من هیچوقت تو زندگیم رابطه عمیق و دو طرفه ای نداشتم، به خاطر همین نمیتونم قضاوت درست و کاملی داشته باشم. ولی عاشق بودم و تونستم فراموش کنم، چون دیدم که طرف مقابل منو دوست نداره و تلاش من بیفایده س. 

پاسخ :

حوصلشو ندارم دیگه
صرفن خسته شدم از این که یه بخشی از حالمو تو گذشته تلف میکنم
یه انگشت وسط باید نشونه گرفت به سمت گذشته
یوسف
۰۶ آبان ۰۰:۲۸
شدیدا با ایده انگشت وسط موافقم :))) 

پاسخ :

:) 
بای پولار
۰۶ آبان ۲۳:۲۹
به هر حال از دل برود هر آن که از دیده برفت.
زیاد به خودت سخت نگیر، طبیعیه.

پاسخ :

۵ ماهه؟!
تازه جالبیش میدونی چیه؟!
اینکه دارم به یه آدم جدیدیم فک میکنم :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اگر نتوانی خوب بنویسی، نمی توانی خوب فکر کنی. اگر نتوانی خوب فکر کنی، بقیه به جایت فکر خواهند کرد.
اسکار وایلد
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان