دنیای وارونه

یه ایمیل برام اومده!

یه business school هست میگه ارشد business رو یک ساله میشه گرفت و توی سه تا قاره برگزار میشه!

من نه ایمیلی زدم به اینجا نه هیچی! اسم منم میدونن، میگه بیا با هم بیشتر آشنا شیم اگه علاقه مندی، اصن روح من خبر نداره از همچین چیزی!!!!!!

من به تنها چیزی که فکر نمیکردم business بود بعد اون همه ایمیل به استادای اونجا زدم در زمینه نانو، دریغ از یک پاسخ!!!!!!

ناموسن اگه دنبال business بودم، یه استاد از اونجا ایمیل میزد میگفت بیا رو نانومتریال کار کنیم :|

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

+بعدن نوشت: مثکه سایت ets اطلاعات منو در اختیار اینا قرار داره (ets همونیه که تافل اینا برگزار میکنه) مثکه یه سوال میپرسه موقع ثبت نام که اطلاعاتتو در اختیار بذاریم اشکال نداره؟ منم گفتم نه، بعد از اونجا منو یافتن! حالا قراره بم زنگ بزنه یارو ببینم چی میخواد :دی 

۵ ۰
بای پولار
۰۲ آبان ۱۶:۰۹
مطمئنه یا کلاهبرداریه؟!

پاسخ :

نمی دونم والا!!!
جوابشو دادم، منتظرم ببینم چی میگه!
مه‍ شید
۰۲ آبان ۱۸:۴۵
به عملیات فیشینگ اهتقادی نداری باباجان هرچی ایمیل بیاد بازش می‌کنی :|

پاسخ :

نه!!! ببین اسممو میدونست، درمورد پروفایل تافلم حرف زده بود یارو!!!
خلاصه بهش میل زدم کی ای چی ای؟ منو از کجا میشناسی؟؟ :))
فک کنم پشیمون شه از پیشنهادش :دی
یوسف
۰۲ آبان ۲۱:۳۹
یعنی حالا میخوان نان رو  بیخیال بشی و بری سراغ بیزینس ؟؟  :))) 

پاسخ :

فعلن که جواب نداده یارو! فک کنم ناراحت شد :))
بهش گفتم تو منو از کجا میشناسی اصن! من اپلای نکرده بودم واسه این برنامه!!! :))
آبان ...
۰۲ آبان ۲۱:۵۲
یه بررسی کن کلاهبرداری نباشه ..ان شاالله که خیر است 

پاسخ :

انشااللههههههه
یک آشنا
۰۴ آبان ۱۲:۳۰
خیلی باید از این ایمیل ها ترسید
اگه قصد شرکت دارد ، حتما قبلش به تحقیق حسابی در خصوصش انجام بدید.

پاسخ :

شماره اینامو داره، ای نی اس داده بهش!
حالا گفته بگو کی بزنگ بهت منم خونه نیستم هیچ وقت :))
sina S.M
۰۴ آبان ۲۰:۳۲
انگلیسیتون فوله ؟؟ خوشابه حالت 😶

پاسخ :

ایییی بد نیس :دی
زبان خوندن اصلن سخت نیس شروع کنی خیلی حال میکنی، بعد با عشق میخونی :,دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اگر نتوانی خوب بنویسی، نمی توانی خوب فکر کنی. اگر نتوانی خوب فکر کنی، بقیه به جایت فکر خواهند کرد.
اسکار وایلد
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان