چراااااااااااا

من امشب کسیو دیدم که از خودکشی و خوردن یه عالمه قرص برگشته بود
همین الان تو خونمونه
حالم بده
حالم خیلی خیلی بده
چشماش سرخ سرخ بود
نمیتونست حرف بزنه
حالم بده 
نمیدونم چجوری توصیف کنم
نمیتونم اصن فک کنم 
نمیدونم چرا حتا حالم بده
چرا آدم باید خودکشی کنه؟چی باعث میشه این دنیای لعنتی انقد به یکی فشار بیاره که خودشو بکشه؟
دلم میخواد گریه کنم
دلم میخواد زاررر بزنم
چی توی دلش گذشته بود که میخواست خودشو بکشه؟ :(((((
چرا ما آدما انقدر نسبت به ظالم شدیم؟
چرا سعی نمیکنیم حال همو خوب کنیم به جاش کاری میکنیم دنیا به طرف مقابل انقدر تنگ شه که خودشو بکشه
چرا میخواسته خودشو بکشه؟ 
من توی بدترین روزای زندگیم به رفتن فکر کردم، به اینکه بذارم برم همه رو فراموش کنم از اول شروع کنم نه این که خودمو بکشم
چی باعث میشه یکی این همه غم داشته باشه؟
چرا نمیتونیم از غم های همدیگه کم کنیم؟

۱ ۰
Sif Tal
۲۴ مهر ۲۳:۵۲
:(((
چرا واقعا؟
:'(

پاسخ :

مامانش واقعن داره میمیره، خودش که نمیفهمه اما مامانش اصن نمیتونه نفس بکشه 
ای تف تو ذات این دنیا
تو این حال صدا گوشیش میاد میپره
میبینی این آدمای بی وجدانو؟
:((((((
یوسف
۲۵ مهر ۰۰:۲۲
واای خدای من !  :(( امیدوارم حالش خوب بشه.  میدونم خیلی خیلی سخته. هم برای اون و هم برای شما. هعی ... 
Rahi
۲۶ مهر ۱۵:۲۱
اینکه آدم به ته خط برسه. باعش میشه به این فکر بکنه. ....ته خط!

پاسخ :

نمیفهمم اون تهو! تا حالا حسش نکردم، مگه میشه آدم به یه جایی برسه هیچی هیچی هیچی خوشحالش نکنه؟ هیچی هیچی هیچی مهم نباشه براش؟
 البته بعضیا میخوان که خودشونو ته ببینن درصورتی که اگه دیدشونو عوض کنن یا برای زندگیشون تصمیمای جدید بگیرن از ته میتونن بیان سر :دی
بای پولار
۰۱ آبان ۱۷:۱۰
البته شنیدم اونایی که با قرص خودکشی می کنن بیشتر یه حالت اعتراض و آگاه کردن دیگران به زندگیشون این کار رو می کنن.  آدمایی که واقعا از زندگی خسته نشدن و می خوان یه مشکل بزرگ رو درستش کنن البته با یه راه نا معقول...
دلیلشک آمار پایین موفق بودن این روش از خودکشیه.
اما در هر صورت. و با هر قصد و نیت آگاهانه و نا آگاهانه اون چیزی که ثابته. وجود یک مشکل بزرگ توی زندگی فرده. یه چیزی که جلوی نفسش رو گرفته و داره بدجور اذیتش می کنه. کاش نذاریم اطرافیانمون به همچین مرحله ای برسن...

پاسخ :

آره این که میگی برای جلب توجه هست رو منم شنیدم
کاش میتونستیم کمک کنیم
خیلی سخته یه آدم همه ی داشته هاشو از دست بده به خاطر یه مشکل حل نشده توی ذهنش
اینآدمی که من میگم از تحصیل محروم شد، ازدواج و کار و همه اینام به دنبالش حذف میشن :(
اَسی ...
۰۱ آبان ۲۰:۱۴
واقعا...
واسه منم همیشه سواله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اگر نتوانی خوب بنویسی، نمی توانی خوب فکر کنی. اگر نتوانی خوب فکر کنی، بقیه به جایت فکر خواهند کرد.
اسکار وایلد
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان