خان اول تموم شد!

امتحان دادم!

تاقل تموم!

خیلی خیلی خوب شد! واقعن فک نمیکردم خودم انقدر خوب داده باشم!

واقعن برام یه معجزه س!

امروز بعد اینکه نمرمو دیدم خب خیلی تعجب کردم و بعدم خیلی خوشحال! جالبیش اینجا بود که خوشحالیه خیلی زود تموم شد. مثلن بعد نیم ساعت! بعد حالتیو تصور کردم که بد داده بودم امتحانمو! اگه این اتفاق میفتاد تا هفته ها ناراحت بودم! خیلی خیلی ناراحت! بعد به این فکر کردم چرا ناراحتیای ما خیلی عمیق تر از خوشحالیه؟ شمام اینجوری این؟ وقتی به اهدافتون میرسین دیگه انگار شیرینیش از بین میره؟


۳ ۰
Sif Tal
۱۶ مهر ۲۰:۵۰
هورررا :)
تبریک

پاسخ :

ممنونننن :دی
یوسف
۱۷ مهر ۱۲:۴۲
یووووهوووووووووو :)))) 
از ته ته قلبم تبریک میگم دوست خوبم :))) 
منم یه پیشرفت‌هایی داشتم، مث اینکه هفته خوبی بوده برای همه :) 

پاسخ :

خدا رو شکر! :دی
آره واقعن راحت شدم! :دی
یوسف
۱۷ مهر ۱۲:۴۵
خوبی ریاضی اینه که حتی اگه کارهای خیلی بزرگی انجام بدی، همیشه یه کار سخت تر و یه مسأله چالش بر انگیزتر وجود داره که بازم مشغول بشی :)))  به  نظر من حتی گریگوری پرلمان هم نمیتونه دیگه بیخیال ریاضی بشه، احتمالا داره در انزوای خودش روی فرضیه ریمان کار میکنه :)))) 

پاسخ :

اینایی که میگی نمیفهمم چین :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اگر نتوانی خوب بنویسی، نمی توانی خوب فکر کنی. اگر نتوانی خوب فکر کنی، بقیه به جایت فکر خواهند کرد.
اسکار وایلد
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان