پاییز دوست داشتنی

هوا خوبه، حالم خوبه، رفتم باشگاه ورزش کردم، مهربون بودم اما حدمو نگه داشتم با دوستایی که فکر میکردم دوستن یا حتا بیشتر، مثل خواهر، یه کاکتوس سوغاتی گرفتم...

هوا خوبه، حال منم خوبه :)

ایشااله که شمام خوب باشین 

۲ ۰
بای پولار
۱۰ مهر ۱۸:۴۳
هوا تو شهر ما که خیلی سرده. این یهویی از گرما به سرما افتادن بدجور تن و بدنمون رو هنگ کرده فعلا!

مهربون بودن خیلی بوده و همین سوغاتی و هدیه گرفتن. اینا نشون می دن که حالت خوبه...

:)

پاسخ :

دلم سررررما میخواد یه نم بارون بزنه دیگه عالی میشه :دی
آرههه... خوبم امروز :دی 
از بس که این غررر زدم اینجا :دی (درست تر بخوام بگم باید بگن چسناله :)) )
Sif Tal
۱۰ مهر ۲۰:۳۴
هووورررا! کدوم ورزش می ری؟
خوشحالم که حالت خوبه :)

پاسخ :

ممنون عزیزم!
بدنسازی :دی
توام بیا بریم :دی
یوسف
۱۰ مهر ۲۱:۰۱
آخ جوون کاکتوس :)  کاکتوسا رو خیلی دوس دارم 
هوا خیلی خوب شده، خنک و یه کمی مایل به سرده، ولی عالیه :) 
خوشحالم که خوب هستید :) 

پاسخ :

کاکتوسم مصنوعیه هاااا :دی
ممنونم :)
Lady cyan ※※
۱۴ مهر ۱۵:۱۱
:)

پاسخ :

:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اگر نتوانی خوب بنویسی، نمی توانی خوب فکر کنی. اگر نتوانی خوب فکر کنی، بقیه به جایت فکر خواهند کرد.
اسکار وایلد
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان