بزرگ شو...

کاش دغدغه های زندگی در حد استرس دیکته پاتخته ای میموندن!

شاید مشکل اینه اونقدر که جسمن بزرگ شدم و آرزهامم با جسم فیزیکیم رشد کردن، خودم از نظر روحی و عقلی بزرگ نشدم و این یعنی تضاد! یعنی میخوام به چیزای بزرگ برسم اما ظرفیت تحمل سختی هاشو ندارم!

این استرس ها دارن منو میکشن...

یه آرامشی باید باشه بشینه توی کل وجود آدم، نه اینکه با حرف زدن و استدلال و منطق سعی کنی خودتو قانع کنی که چیزی برای ناراحتی وجود نداره!

منظورم اینه نباید به خودت یادآوری کنی خدا هست، خدا باید در کل وجود تو جریان داشته باشه بدون یادآوری...

۰ ۰
پریسآتیس (:
۳۰ شهریور ۲۳:۴۰
میدونی نیلو
تصمیم خوبیـه
اگر یڪی بتونه به این حد از آرامش درونی برسه (ڪه البته فڪر میڪنم این آرامش درونی از خودباوری ـه) یعنی خیلی ڪارش درسته..
نمیگم نشدنی ـه
زمان میخواد و تلاش ..

پاسخ :

اگه میدونستم چجوری میشه رسید...
واقعن نمیدونم از کجا باید شروع کرد، مثلن کتاب بخونی؟ بزنی تو کار مذهب؟ چیکار باید کرد؟
یوسف
۳۰ شهریور ۲۳:۵۰
خدا برای من که کاری نکرد، امیدوارم به شما آرامش بده. 
نناشکری نمیکنم، خیلی چیزا به من داده که حسرت دیگرانه ولی توی داستان عشق اونقدر زجرم داده که ازش دلگیرم، نمیتونم خدا رو ببخشم مگر اینکه منو از این دنیای لعنتی خلاص کنه. 

پاسخ :

من خودم بدترین نوع این داستانو تجربه کردم اما مطمئنم بزرگ شدم به خاطرش!
امتحان بوده! شک نکن! شاید ده سال دیگه بفهمی
و اینکه اگه قرار باشه آرزو کنی و برسی، این احمق ترین خدای دنیا نیست؟ اونوقت همه دیگه ایمان داشتن :دی
میدونم ناراحتی اما باش کنار بیا...
مطمئن باش اگه راه درستو بری یه روز به چیزی میرسی که میگی ارزششو داشت اون همه سختی
پریسآتیس (:
۳۱ شهریور ۱۴:۵۹
نمیدونم
فڪر میڪنم باور خیلی مهمه
همیشه میگم مثل وقتی صدایی رو میشنویم ولی گوش نمیڪنیم ، گاهی وقتها هست ڪه چیزی رو قبول داریم بودنش رو (مثل خدا، امید، انرژی مثبت، هر اسم دیگه ای ڪه خودمون میذاریم) ، اما باورش نداریم ! 
من خودم لااقل اینجوری ام!
یوسف
۳۱ شهریور ۱۵:۰۲
دل و احساس من خدا رو حس میکنه ولی عقلم زیربار نمیره :))) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اگر نتوانی خوب بنویسی، نمی توانی خوب فکر کنی. اگر نتوانی خوب فکر کنی، بقیه به جایت فکر خواهند کرد.
اسکار وایلد
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان