ان مع العسر یسری

عشق که یه بار نشسته باشه توی کل جونت، پرت کرده باشه، امکان نداره بره بیرون، امکان نداره فراموش شه، هرچیم سعی کنی فرقی که میکنه اینه که خودتو خر میکنی و یه مدت یادت میره اما کافیه اسمش بیاد یا ببینیش تا کل معادله های مغزت به هم بریزه تا یه "حس" مث سلول سرطانی شروع کنه تکثیر شه مولکولاش پخش شه توی کل وجودت پر شی دوباره و ...

تصمیممو گرفتم. وایمیسم تا هروقت که بتونی دوباره همون آدم همیشه شی، هیچ کس توی این دنیا نمی تونه حال منو مثل تو خوب کنه، هیچ کس نمی تونه منو اونجوری از ته دل بخندونه که تو میخندونی... تو جواب تمام معادله های زندگیمی که نصفه ولشون کردم چون جوابی براشون نداشتم

تو دلیل تمام خنده ها و گریه های منی، با تو خدا رو دیدم، با تو عشقو پیدا کردم، با تو یاد گرفتم فکر کنم و ببینم... چشمای بسته منو تو باز کردی، تکثیر شدی توی وجود من و برق چشمام شدی، با چشم تو دنیا رو دیدم... تکثیر شدی توی وجود من و توی قلبم ته نشین شدی... هرسال که گذشت بیشتر ته نشین شدی تا اینکه انقدر به دیواره های قلبم فشار آورد که قلبم منفجر شد از دوست داشتن و داد زدم،داد زدم که همه بدونن... تکثیر شدی رفتی توی مغزم... به ویروس "تو" دچار شدم و فکرام و کارام بوی تو رو گرفت, با تو حافظ معنی پیدا کرد، با تو واژه ها معنی پیدا کردم، با تو آهنگا قشنگ تر شدن، با تو حسا عمیق تر شدن چه غمش چه شادیش...

این که نخواستم ببینمت شاید مال این بوده که همیشه ته دلم میدونستم این آخر ما نیست، این نمیتونه آخر ما باشه... خدای قصه ما میدونه واقعیه

این که از من از چند ماه پیش تا الان یه روزم بدون یاد تو از خواب پا نشدم و یه روزم بدون یاد تو نخوابیدم نمیتونه دروغ باشه 

خدای قصه ما یه پایان قشنگ چیده برامون صبور باش فقط...

۳ ۰
حامد عبدالهی
۲۴ شهریور ۲۳:۱۳
یه چیزی رو خوب میدونم
وقتی یکی رو عاشقانه دوست داشته باشی، خدا همه چیزو تجهیز میکنه تا تو رو بهش برسونه
من از این جدایی و این غم خبری ندارم، دروغ میگن. میگن تا ناامیدی خودشون رو توجیح کنن. میگن تا برن سراغ کس دیگه. میگن چون عرضه ادامه دادن راه عشق رو ندارن
چون نمیفهمن اگه واقعا خدا رو بخونی، خدا واقعا جوابت رو میده و این رو نمیفهمن
من هم مدتهاست نزدیک دو ساله هر روز با عشقش از خواب بلند شدم و هر شب آخرین فکر توی سرم بوده که به خواب رفتم
بیشتر از هزاران بار شکستم و بیشتر از هزاران بار دلتنگ شدم
همه عالم و آدم مانعی بودن سر راهم اما نزاشتم سد راهم بشن و هر روز عاشقتر شدم
حالا هم که به دلیلی نامعلوم ازم دور شده، میخوام این راهو ادامه بدوم چون میدونم خدا اون رو بیهوده وارد زندگیم نکرده
میدونم چون ایمان دارم این عشق رو همون خدا گذاشته توی دلم و من به این خدا بیشتر از حد امیدوارم...میدونم برش میگردونه
میدونم چون خالصانه دوست داشتم و خالصانه محبت کردم
محبت وقتی خالصانه باشه، تیریه که به قلب هدف میشینه
جواب میده
خدای عاشقان بزرگه...خیلی بزرگ
حل میشه. توکل کنید به ذات اعظم و مهربونش

پاسخ :

آخی چقد قشنگ!
واقعن فکر میکنم خدا کسی رو بیهوده وارد زندگی آدم نمیکنه، البته اینم بگم که دیدم بعضیا صرفن وارد زندگی یه آدم شدن تا اون آدم یاد بگیره چجوری زندگی کنه، چجوری فکر کنه و بعد که رفتن اون آدم تونسته یه عشق واقعیو به دست بیاره!
اگه خدا بخواد میشه، اصن قشنگی به همین نرسیدنشه وگرنه اگه امروز اراده کنی فردا برسی که دیگه باحال نیست :دی
یوسف
۲۴ شهریور ۲۳:۱۸
خوش به حال اون :)  کاش یکی هم منو اینجوری دوست داشت :( 

پاسخ :

ایشالله به موقعش!
من که مثلن به خدا اعتقاد دارم میگم خدا بهترین زمان برای من، بهترین آدمو میفرسته، جوری که بهترین زندگیو داشته باشم! :دی
میدونی چقدر این آدم پرپر زد که الان من اینجوری دارم براش پرپر میزنم؟؟ :))))
مردی بنام شقایق ...
۲۹ شهریور ۱۴:۵۴
سلام


ینی اینقده ناملایمات دیدم تو این قضیه عشق و عاشقی اصن حرفشو وسط میاد تنم میلرزه!

خدا آخر عاقبت همه رو ختم بخیر کنه خصوصا عشاق عزیز :)

پاسخ :

ایشاللههههههههههههههه :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اگر نتوانی خوب بنویسی، نمی توانی خوب فکر کنی. اگر نتوانی خوب فکر کنی، بقیه به جایت فکر خواهند کرد.
اسکار وایلد
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان