story that never ends

لون روزا هرروز مثل یه داستان ازجلوی چشمام میگذرن و من فکر می کنم

خیلی زیاد فکر می کنم

به روزایی فکر می کنم که توی اتوبوس و تو راه زنجان به من زنگ میزدی تا وقتی برسی با هم حرف میزدیم، به روزایی که کنارت بودم، به روزایی که کنارم بودی، به روزایی که skyfall آدل گوش میدادم و برام مهم نبود چی میگفت با اوج گرفتناش و داد زدناش احساس میکردم این ماییم که داریم اوج میگیریم و خوشحال ترین دوستای دنیا میشیم که همدیگرو پیدا کردیم و قراره تا ابد با هم باشیم اونجایی که میگفت let the sky falls، به این فک میکردم بذار دنیا داغون شه همه چی به هم بریزه همه چیم ازم گرفته شه فقط تو باشی ولی…

جلوتر که اومدیم عوض شدیم من شدم آدمی که دنبال خدا میگشتم تو خیلی جاهای زندگیم. بدون منطق یا برهان و دلیل خدا رو می خواستم چون حس میکردم این درسته. بازم جلوتر که رفتیم تو آدمی شدی که روابط بیشتر از همه چی برات مهم بود. فکر میکنم یه دلیل بزرگش این بوده که تو با friends بزرگ شدی و خیلی برات ارزشمند بود که آدمایی داشته باشی که مثل خانواده بتونی روشون حساب کنی و باهاشون خیلی خیلی خیلی خیلی خوشحال باشی و متاسفانه جوری شد که منو اون آدما همزمان هیج وقت با هم پیش تو نبودیم، یعنی یا نخواستی یا نشد که منم با اونا دوست باشم و در نهایت تو موندی و یه انتخاب! و انتخاب کردی و من موندم یه عالمه سوال بی جواب! سوالایی که هیچ کس جوابشونو نمیدونه و من هرروز از خدا میخوام منو داناتر بکنه که بیشتر درک کنم تا بهتر بتونم با وضعیتم خوشحال باشم مثلن این که چرا وقتی قرار بود تموم شه شروع شد؟ تقصیرمن چقدر بوده؟ نکنه من باعث شدم خراب شه؟ شاید یه دلیل بزرگی از این فکرم این باشه که فعلن تو آدم خوشحاله ی داستانی و من آدمیم که ذهنم پر از سوالای بی جوابه و نمی تونم مثل قبل خوشحال باشم در هر حال تو با انتخاب کردم چیزی که برات مهم تر بوده رو انتخاب کردی و داریش و من چیزی که برام مهم بوده رو از دست دادم…

و الان آدل میخونه :

When the world seems so cruel
And your heart makes you feel like a fool.
 I promise you will see I will be your remedy

دلم تنگ شده برای نگاهت، دلم تنگ شده برای با تو برگشتن به خونه…

۰ ۰
**مزگت **
۰۳ آبان ۲۰:۵۷
بنظرم کار درسته رو کردی. بر اساس شواهدی که نوشتی

پاسخ :

درد داره، میدونم درسته اما درد داره وقتی جواب سوالاتو ندونی...
**مزگت **
۰۳ آبان ۲۲:۲۰
اوهوم.
درسته.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اگر نتوانی خوب بنویسی، نمی توانی خوب فکر کنی. اگر نتوانی خوب فکر کنی، بقیه به جایت فکر خواهند کرد.
اسکار وایلد
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان