hey god take a step down

فیلم her رو دیدم

دارم فکر می کنم چقدر خوب بود اگه میشد یه گوشی داشته باشی هروقت که دلت برای خدا تنگ شد فشارش بدی توی گوشت و باهاش حرف بزنی

چقدر جای خدا توی دنیای ما خالیه...

وقتی تو رفتی خدا از آسمون هفتمش اومد پایین یه دست روی موهای من کشید و رفت! این قشنگ ترین از دست دادن دنیا نیست؟

her

۰ ۰
**مزگت **
۰۳ آبان ۲۱:۰۰
من قرآن ریختم تو گوشیم .هروقت دلم میخواد باهام حرف بزنه،هزوقت دلم تنگ میشه،دکمه رو فشار میدم و از میاد دقیق،از ته دلم حرف میزنه.راهنماییم میکنه.با یه دکمه..

پاسخ :

چه ایده خوبی، ولی آخه عربی اینا باشه که خب من کامل نمی فهمم...
**مزگت **
۰۳ آبان ۲۲:۱۳
منم فارسی میخونم.
اما نوای قاری مطلوبم توی گوش...
تا نفهمم نمیرم آیه بعدی.
تا نچشم، تا شربت نشه، نریزه تو وجودم...
گاهی فارسیشم نمیفهمم
میرم سراغ تفسیر
...
گاهی دوست ندارم فکر کنم
فقط میشنوم
...آرامش...
...
اینی که میگم هرروز نیست
وقتی واقعا طالبم میرم سمتش
وقتی واقعا حس میکنم نیاز دارم حرف بزنه تا بشنوم
برا ثواب نمیخونم
قرآن ختم نمیکنم
مخاطب خاص میخوام داشته باشم
مخاطب خاص میخوام باشم
واقعی واقعی
وقتی مخاطب قرارم میده و حرف دلمو میزنه، کیف میکنم
میخواد شیش ماه به شیش ماه باشه،
میخواد دو شب دلتنگی تو یه هفته باشه
اون همیشه هست
من کانکت میشم
هروقت که بخوام!
یه برنامه هست تو بازار به اسم حبل المتین
همه چی قرآنو یه جا داره...

پاسخ :

ممنون که گفتی!
حتمن دانلودش میکنم!
اینی که میگیو واقعن میفهمم، این که میگی کانکت شم باهاش
اون اوایل که شروع کرده بودم نماز خوندن همین جوری میخوندم
خیلی میچسبید!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اگر نتوانی خوب بنویسی، نمی توانی خوب فکر کنی. اگر نتوانی خوب فکر کنی، بقیه به جایت فکر خواهند کرد.
اسکار وایلد
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان