meaningful happiness

دیگه تو با اون دنیای فانتزی خوشگلت با آدمای رنگی رنگی که دور و ورتو گرفتن جالب نیستن!

دیگه عکسای اینستات با دوستات و ابراز خوشحالی از داشتن اون زندگی و اون آدما باعث حسادت من نمیشه

دلیلش فقط وفقط اینه که خدا داره نگاهم میکنه! خدا خوشحالی عمیق تریو به من داده که دیگه حتا مثل بچه فقیر کوچولو شب عید به شیشه رنگی رنگی مغازه زل نمی زنم! اون ویترین مغازه تویی با تمام show-off های مربوط به تو...
۱ ۰
**مزگت **
۰۳ آبان ۲۱:۰۳
شبیه به چمران...درد و دل های شبانه چمران...اتصال عمیق تر با خدا.گذر از زندگی معمول...سیری ناپذیری با خوشی ها و امیال عادی...

پاسخ :

ببین این خیلی فاز خوبی اما مشکل من اینه این فاز برام گذراس!
یعنی مثلن اون موقع خیلی تو فاز ارتباط با خدا بودم، اما الان مثلن خیلی معمولی تره
نمیدونم چیکار کنم که به طور یکنواخت و دائم وجود داشته باشه...
**مزگت **
۰۳ آبان ۲۲:۱۷
اگه همیشگی باشه که دیگه بهش نمیشه گفت "احوال"...
حال؛ یعنی گذرا
یعنی ناپایدار
یعنی تو همون فرصت باید دریابی اش
قشنگی زندگی آدمم به همینه!
اگه همش تو همین فاز میموند، واقعا خسته کننده میشد!
باید دور و نزدیک باشه تا طعم وصال و دوری واقعی بشه
.
.
زندگیتو دوست دارم.
زیر و رو کردن این آرشیو و نوشته ها برام خواستنی و خوندنیه.

پاسخ :

:ذوق :دی
امااین دوری و نزدیکی بعضی وقتا این حسو بهم میده که واقعی نیست
چون اگه واقعی باشه قاعدتن انقدر قطعی و وصلی نداره!
یعنی کسی که یه بار رسیده باشه به خدا دیگه فراموش کردن و قطع شدن رابطه معنی نداره
**مزگت **
۰۳ آبان ۲۳:۴۳
"عشق که یه بار نشسته باشه توی کل جونت، پرت کرده باشه، امکان نداره بره بیرون"

عشق یه بار نشسته و پر شده وجود.
احوالن که متغیر اند.
یعنی فک میکنم قضیه عشق و احوال با هم فرق دارن.

حال پستی و بلندی داره. فراز و فرود داره.دوری و نزدیکی داره.
اما اصل عشق، اگه واقعی باشه ، اگه تامین باشه، اگه ظرفیت وجودی پر باشه، تکمیله.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اگر نتوانی خوب بنویسی، نمی توانی خوب فکر کنی. اگر نتوانی خوب فکر کنی، بقیه به جایت فکر خواهند کرد.
اسکار وایلد
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان