بانو adele

فهمیدن داریم تا فهمیدن!
الان میفهمم بانو adele وقتی میفرماید never mind I find someone like you یعنی چی...
الان میفهمم چقدراین جمله غم داره چقدر بغض توشه چقدر میشه با همین یه جمله گریه کرد...
مشکل اصلی اینه تمام معادله های زندگی من بعز از رفتن تو به هم خورده این که نمیفهمم چرا چیزی که تموم شد باید شروع میشد چرا وقتی بود من حالم خوب بود چرا سعی کردم پاک نگهش دارم حتا یه بار دستای هم رو هم نگرفتیم که پاکیش زیر سوال نره که خدا هم کمکمون کنه و بعد مث همه ی اونایی که هرکاری کردن و بعد ۴ ۵ سال با هم بودن تموم کردن ما هم همین اتفاق برامون افتاد
معادله های زندگیم به هم خورده و جواب پیدا نمیکنم برای هیچی
الف بهم گفت یکی بهتر پیدا میکنی و من دارم به این فک میکنم تا چن ماه پیش چقدر به این جمله میخندیدم و الان با شنیدن این جمله به این فک میکنم که what if i never loved again؟ واقعن اگه عاشق تشم؟ این تیکه از قلبم که کنده شده شاید هیچ وقت برنگرده...

۱ ۰
**مزگت **
۰۱ آبان ۲۰:۵۵
این تیکه از قلبت دیگه هیچ وقت برنمیگرده. تموم شد. این تیکه از قلبتو گذاشتی و باید با بقیه وجودت زندگی کنی. شک نکن. بخشی از وجودت تموم شد.زیر خاک رفت که تو بهترین روزای زندگی آینده ات که قراره این روزا رو جبران کنه هم برنمیگرده.شاید بهتر از خوب گذشته ات باشه،اما هیچ وقت دیگه اون نمیشه.هیچ وقت دیگه اون لحظه ها برنمیگرده و عاشقی یعنی همین.یعنی یک نفر که دیگه هیچ وقت پیدا نمیشه مثلش.شاید بهتر شاید بدتر،اما دیگه مثل اون پیدا نمیشه .برای همین دلتنگی داره.برای همین بغض داره.چون منحصر بفرده.تو میتونی با بقیه وجودت عاشق بشی،اما بخش ازدست رفته،دیگه برنمیگرده

پاسخ :

این که میگی غم داره، خیلی غم داره، ولی حقیقته
یاد گرفتم بدون این تیکه از فلبم از زندگی کنم جاشو با چیزای دیگه پر کنم ولی هیچ چیزی اون نمیشه چون همون جوری که گفتی اون منحصر به فرده...
اما به نظر من عشق از یه جنسه، اگه باز عاشق بشی نمیفهمی فرقشو، آدما فرق دارن اما عشق یه حسه و اون حس وابسته به آدمش نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اگر نتوانی خوب بنویسی، نمی توانی خوب فکر کنی. اگر نتوانی خوب فکر کنی، بقیه به جایت فکر خواهند کرد.
اسکار وایلد
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان