BOOM

مثل یه قضانورد که ازسفینه پرتش کردن بیرون،

همون قدر بی تکیه گاه، همون قدر ول شده توی فضا

بدون کوچک ترین کنترلی روی خودم معلقم

بدون زمینی که زیر پام باشه انقدر میرم تا برخورد کنم به یه سیاره

...

۸ ۰
پریسا ..
۲۸ آبان ۱۸:۵۰
گاهی اگه از تعیلق لذت ببری، از جنس رهایی اش،دوست نداری تموم بشه :-) ولی ما اکثرا دنبال رسیدن به یه جایی هستیم، مسیر رودوست نداریم، فقط به مقصد نگاه می کنیم از دور، از درون...

حس این عکس شبیه سقوط بود،ولی من دلم خواست برداشتم ازش رهایی باشه

پاسخ :

آره حس منم سقوطه
این تعلیقی که میگی آرامش توشه، باید بگردم پیداش کنم...
رهایی خیلی قشنگ تره...
یوسف
۲۸ آبان ۱۹:۲۹
:(  
از این حس ها گاهی سراغ آدم میاد. امیدوارم حالتون زود خوب بشه. 

پاسخ :

مرسی 
خوب میشم این حسا میره میاد
Fatemeh シ.
۲۸ آبان ۱۹:۴۱
وای چقد خوب بود حس این عکسه 🙊
باورت میشه من یه مدت شبا کابوس اینو می‌دیدم ک وقتی فضانورد بشم ممکنه پرت شم از ایستگاه فضایی بیرون ؟ 🙊

پاسخ :

سقوطو دوست داری یعنی؟
خب تو نجوم حالیت میشه، قک کنم راهی بلد باشی اگه اون وسط ول شی خودتو نجات بدی!
:)
اخبارگوی هواشناسی
۲۸ آبان ۱۹:۴۷
دیدی گفتم به اخلاق خانوما نمیشه اعتماد کرد!! 

پاسخ :

:))))
ببین دلیل این اخلاق سگی من میدونی چیه؟
یه مردیه که تکلیفش با خودش معلوم نیست و نمیتونه تصمیم بگیره
**مزگت **
۲۸ آبان ۲۰:۳۷
همین حس اگه آرامش داشته باشه خیلی خوبه!
مث رضا عطاران، ته فیلم خوابم میاد...با اون توصیف جالبش...

پاسخ :

ندیدم
نداره آرامش،
سردرگمیه فقط،
گم شدم فاطمه...
פـریـر ...
۲۸ آبان ۲۱:۰۵
تو یه برهه ی زمانی آدما به این وضع دچار میشن...
ولی راه رهایی هم هست...

از ته دل...آرزو می کنم حالت احسن الحال بشه :)

پاسخ :

مرسی حریر جان
آره راه هایی هست
درست میشه :)
Fatemeh シ.
۲۸ آبان ۲۱:۲۱
سقوط را عاشقم :دی
ولی خب الان ترجیح میدم همون طوری ول بمونم تو فضا :دی
حال میده :)))

پاسخ :

به نظر من مسیر تا وقتی لذت بخشه بدونی تهش یه چیزی هست!
تا ابد اگه قرار باشه بری به جایی نرسی نمیتونی لذت ببری چون محکوم شدی یه سقوط!
ولی آره حال میده لعنتی
از یالای صخره پریدم تو آب دو بار، فک کنم به جای خون تو رگ هام آدرنالین میچرخید :)))
اخبارگوی هواشناسی
۲۸ آبان ۲۲:۳۲
به نظر من که نتیجه خروجی آن مرد تو رفتار شما کاملا پیداست و میشه فهمید چه تصمیمی گرفته که شما حس سقوط بهت دست داده .. از قدیم گفتن دوتا چیزو نمیشه پیش بینی کرد یکی هوای بهار و دیگری ...

پاسخ :

حس سقوط و معلق بودن مال اینه که نمیدونم چیکار کنم!
میگم به جز این جمله هه یه جمله دیگه بیا یاد بگیر بیا بگو، تکراری شد!
اخبارگوی هواشناسی
۲۸ آبان ۲۲:۴۰
حالا خوب است که می نویسی که یادت باشد، نمینوشتی چی میشدی؟ ؟؟؟. :))

اشاره به پست زمان جادوگر است

پاسخ :

اون موقع میدونستم میخوام چیکار کنم :))
اخبارگوی هواشناسی
۲۸ آبان ۲۳:۳۸
اخبارگو تنها بلده رو همین جلمه مانور بده 
Lady cyan ※※
۲۹ آبان ۰۶:۳۱
بووووم

پاسخ :

:دی

تموم میشه همه چی

خوبه به نظرم

پریسآتیس (:
۲۹ آبان ۱۴:۰۰
تهش معلوم نیست چی میشه.. ته این سقوط رو میگم.. شاید برخورد با سیاره و ستاره ای در ڪار نباشه و باشه همون معلق بودن ...
اینجوری خیلی حس گندتری داره
مزخرف حتی ...

چند وقتی هست رها شدم اما سقوط نڪردم هنوز.. این رهایی رها شدن نیست بنظرم، فقط ول شدن ـه، جدا شدن از یه حالت عادی ـه ...

پاسخ :

معلق بودن از مرگ بدتره به نظر من!

رها شدن چه فرقی با سقوط داره؟

Fatemeh シ.
۲۹ آبان ۱۷:۰۹
ببین می‌دونی قبول دارم مسیر تا وقتی لذت بخشه ک بدونی تهش بالاخره به یه جایی می‌رسی، ولی قبول داری اگه مقصدت همون ول بودنه باشه چقد حال میده؟
که مثلا هدفتو بذاری این ک از ایستگاه فضایی بیای بیرون و بری
هرجایی که امواج گرانشی می‌برتت و تو می‌تونی همه جا بری
وای فکرشو بکن ! یه سیستمی داشتیم ک می‌تونستیم یه عالمه نزدیک خورشید شیم یا یه عالمه ازش دور شیم!
یا مثلا فک کن می‌رسیدی به کمبرند سیارکی ! اگه می‌تونستی جون سالم بدر ببیری بین تونل سنگا، اون وقت یه تخته سنگ بزرگ برا خودت انتخاب می‌کردی، دراز می‌کشیدی روش! یه دستت زیر سرت و یه پات رو‌اون یکی! به ستاره نگاه می‌کردی، دور از آلودگی نوریو هزار تا آلودگی مسخره دیگه! بعد که استراحت می‌کردی دوباره راه میوفتادی و تخته سنگتو ول می‌کردی و می‌رفتی میگشتی ! تو بی وزنی و بی مکانی! و انقد می‌رفتی تا بالاخره یه روز یا به صورت طبیعی یا بر اثر برخورد یه شهاب سنگ بمیری! اون وقت جسم بی جونت تو فضا می‌موند و نمی‌دونم آیا اونجا موجودی هست که بخواد تجزیت کنه یا نه! شاید فضا هم مثه دریا جسم بی جونو پس بزنه و‌ببرتش به یه جایی ک جاذبه باشه! اون موقع ممکنه بازم به ایستگاه فضایی برگردیولی این بار بدون روح عوضش با یه کوله بار حس و تجربه ی جدید و هیجان انگیز :) 

پاسخ :

این تصویرسازیت منو یاد شازده کوچولو انداخت :))

ببین همین الانم که داری ازش حرف میزنی یه چیزی تو ذهنته، کمربند سیارکی، سیاره نمیدونم هرچی!

یه لحظه فکن، فقط فک کن بری و هیچی نباشه!

تو یه فضای بی نهایت همین جوری بری فقطو مثلن هفتاد سال توی تاریکی هین جور بمونی تازه ممکنه 70 سالت بشه 70000 سال تحت اثر جاذبه :))

این ترسناکه، بی هدفی تا یه جایی آدمو میبره جلو و باهاش حال میکنی اما یه روز دیگه نمیتونی، واقعن نمیشه

Fatemeh シ.
۲۹ آبان ۲۱:۴۷
اوم خب این صد در صد قبوله که بی هدفی نابودی و پوچی میاره 
اما به نظرم هدفا اون قدر دور از ذهن نیستن
فقط کافیه ادم یه لحظه چشماشو ببنده و فک کنه دلش الان دقیقا می‌خواد که کجا باشه و همین خواستنه میشه هدف
میشه زندگی
می‌ دونی شاید بعضیا بگن رویا پردازی کار عبثی باشه اما واقعا نیست! نه تنها کار عبثی نیس بلکه به نظرم مثه یه کاتالیزگره
رویا و فک کردن به هر چیزی که حس می‌کنیم تو این دنیا غیر ممکنه باید اون تو، تو مغزمون شکل بگیره و هویت داشته باشه تا دقیقا مثه یه کاتالیزگر خوب و قوی به تسریع اتفاقایی که براش تلاش می‌‌کنیم کمک کنه!
[این حرفا شعار نیس باور کن! من رو خودم امتحانش کردم و عجییییب جواب داد! عجیب!]

پاسخ :

نههههه به نظرم اصلن شعار نیست

آدم فقط بعضی وقتا به جایی میرسه که هیچی خوشحالش نمیکنه (این که میگی فک کن ببین کجا دوست داری باشی رو میگم)

وقتی گم شده هات زیاد باشن، وقتی خیلی وقتا اونجوری که تو میخواستی و تلاش کردی واسه شده

وقتی معادله های زندگیت به جای معادله بودن بشن نامعادله یا یه رنج جواب داشته باشن یا بدون جواب باشن...

دیگه توانی نمیمونه که بخوای رویا ببافی یا اصلن به خاطر خودت بجنگی...

نمیدونم حرفام خیلی سیاهن شاید توی واقعیت اینجوری نباشه صد در صد اما وقتایی هست که آدم به اینجام میرسه


ree raa
۲۹ آبان ۲۳:۵۴
یا شاید مثه یه پر دست باد ، اونقدر سبک و  مرید ! من گاهی اینقدر معلقم!

پاسخ :

تعلیق بهتر از سقوطه، خیلی
پریسآتیس (:
۳۰ آبان ۱۱:۱۷
سقوط تهش برخورده به نظرم .. رها میشی اما در ادامه اش همیشه افتادن و برخوردن کردن هست.. مثل یه سیب رو که ول میکنی انتهاش سقوطه، می افته، میخوره به زمین ...

اما رهایی ممکنه همیشه برابر با سقوط نباشه، میتونه معلق بودن باشه ... مثل یه بادکنک ول شده ..

پاسخ :

اوهوم...
Fatemeh シ.
۰۱ آذر ۱۷:۵۰
قبول دارم 
ولی ادم حیفش میاد غمگین باشه :(
مگه چقد زنده ایم 🙊

پاسخ :

اوهوم...
بانوی عاشق
۰۱ آذر ۲۰:۲۰
سلام نیلو جان
امیدوارم دیگه دلیلی برای گریه کردن پیش نیاد

پاسخ :

ممنونم بانو جان :)
**مزگت **
۰۱ آذر ۲۲:۰۰
ببین
ببین خوابم میاد رو.
خیلیا میگن چرته و ال و بل و جیمبل
ولی به نظر من اونقد خوب بود که حاضر شدم به خاطرش برم سینما!
و اونقد خوب که راضی تر از صندلی بلند شدم.
آدمو میبره تو خلسه، فکر ، در عین حال طنزها و تیکه های جالبش.
ازون فیلماییه که هنوزم چندباره نگاه میکنم.
فیلمبرداری و کارگردانی و تدوین و بازی های فیلم به نظرم باعث شدن یه فیلم خوب دربیاد...

پاسخ :

باشه در اولین فرصت ایشالله میبینمش حتمن
خانم انار
۰۷ آذر ۰۰:۱۵
بووووم
بای پولار
۰۷ آذر ۱۳:۱۱
برا فضانورد رها شده سقوط معنا نداره. شاید همون در تعلیق بودن اشاره‌ی بهتری باشه براش.

من یکی که خسته شدم از این سرگردونی. خیلی وقته دلم می‌خواد پاهام رو به روی یک زمین سفت بذارم...

پاسخ :

حرف دلمو زدی!
دلم زمین سفت میخواد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اگر نتوانی خوب بنویسی، نمی توانی خوب فکر کنی. اگر نتوانی خوب فکر کنی، بقیه به جایت فکر خواهند کرد.
اسکار وایلد
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان