تنقیه آخه؟!!!!! :)))))

مامان بزرگم دچار یه بیماری که شده فک میکنه ملت وسایلشو میدزدن میبرن!

یه مدت چند تا پرستار اومدن رفتن و امشب نشسته میگه قرآنامو بردن، شرتامو بردن، به تنقیه مم رحم نکردن!

۰ ۰
مه‍ شید
۲۱ آبان ۲۱:۴۸
ولی دمشون گرم که  باعث شد من برم تنقیه رو سرچ کنم از جهل مرکب دربیام

پاسخ :

یکی از استادام بود میگفت اگه هرروز یه چیز جدید یاد بگیری، پیر نمیشی
ازین پستای آموزنده بیشتر میذارم :))

Haa Med
۲۱ آبان ۲۲:۰۶
امیدوارم حال مادربزرگتون خوب بشه.
منم شنیده بودم یادم رفته بود. رفتم سرچ کردم یادم اومد.

پاسخ :

خب خدا رو شکر حداقل شنیده بودی اسمشو :دی
یوسف
۲۱ آبان ۲۲:۱۲
همینجا اعتراف میکنم که نمیدونم تنقیه چیه :))) 

پاسخ :

واقعن؟!
تو ژن شما یبوست نیست اصن؟؟
:)))
لینگ آموزشی ای، فیلمی چیزی بذارم؟؟ :)))
گمـــــــشده :)
۲۱ آبان ۲۳:۱۲
منم نمی دونستم تنقیه چیه.
ولی مادر بزرگ منم این طوری بود. اونم فکر می کرد چیزهاشو برمی دارن

پاسخ :

من از کودکی با این مفاهیم بزرگ شدم :))
یوسف
۲۲ آبان ۰۰:۳۵
گفتم شاید یه ربطی به ماتحت آدم داشته باشه ها :)))) 
نه ممنون، با این مفهوم و مفاهیم مرتبط به قدر کفایت آشنایی دارم :))) 
من مُبهم
۲۲ آبان ۰۲:۳۳
انشاالله خوب بشن

پاسخ :

ممنون من جان! :)
פـریـر ...
۲۳ آبان ۱۰:۲۹
تنقیه چیه؟ :/

خدابیامرزه مامان بزرگ مامانمو...پستو خوندم یاد اون افتادم...مادرجون اینام کلی بهش می رسیدن و بهش غذا میدادن بعد می رفت همه جا می گفت اینا بم غذا نمیدن...یه چیکه آب نمیدن :)))

پاسخ :

:))))))))
خدا رحمت کنه! خیلی خنده دارن کلن مامان بزرگا، واقعن میشه حال کرد با حرفاشون!
تنقیه؟ یه سرچ کن تو اینترنت :))

مجتبی مطوری
۲۳ آبان ۱۴:۱۲
(:
פـریـر ...
۲۴ آبان ۱۴:۲۷
ممنون خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه :) آره والا دقیقا :)))))

:: آره سرچ کردم فهمیدم :/
بای پولار
۰۷ آذر ۱۲:۵۴
خب بگردید براشون پیدا کنید!

پاسخ :

:))))
تنقیه پیداشه یه چیز دیگه رو میگه بردن :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اگر نتوانی خوب بنویسی، نمی توانی خوب فکر کنی. اگر نتوانی خوب فکر کنی، بقیه به جایت فکر خواهند کرد.
اسکار وایلد
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان