سه سال...

رفتیم با مادرجان آرایشگاه و خانم آرایشگر برای یه قیچی زدن که کلن ۲ دقیقه طول کشید ۳۵ هزاررر تومن گرفت :))

بعد مامانم ازونور برای اینکه نهایت استفاده رو از پول پرداختی ببره میگفت کوتاه کن! کوتاه کن!

خلاصه مامان و آرایشگر بدون توجه به عربده های من موهام رو که ۳ سال تمام زحمت کشیده بودم بلند شه و رسیده بود به کمرم با یه قیچی در عرض دو دقیقه رسوندن به زیر شونه! تنها دلخوشیم اینه با کلیپس بسته میشه :|

حلقه های مجعد موهامو میدیم که با صدای چق بریده میشن، از روی کاور سر میخورن و میفتن پایین زیر پام، به این فکر کردم زنانگی یعنی موی بلند، موی سیاه بلند تابدار که مثل آبشار بریزه پشتت، بوی شامپو رو توش حبس کنی و هربار که سرتو تکون میدی اون بو پرت شه بیرون، زنانگی یعنی حس خیسی موهات وقتی از حموم میای و با موی نمدار میخوابی، زنانگی یعنی دستی باشه که موهاتو نوازش کنه...

۸ ۰
مرد پاییزی
۱۱ آبان ۲۲:۲۴
آخی :(    منم موهای بلند دوس دارم :) 
ولی گاهی تغییر خوبه :)  منم هفته پیش موهامو کوتاه کردم. 

پاسخ :

بلهههه تغییر خوبه!
چتری جبران میکنه!
بای پولار
۱۱ آبان ۲۲:۵۹
یعنی من اگه زن داشته باشم و بعد موهاش رو کوتاه کنه...
.
.
.
هیچی افسردگی می گیرم...

پاسخ :

نه راحت باش بگووو :))
طلاقش میدی؟؟ :)))
مه‍ شید
۱۱ آبان ۲۳:۳۱
الان پنج شیش ساله‌ خودم کوتاه میکنم :)))) پول صرف جویی میکنم

پاسخ :

من یه بار اومدم این کارو کنم به گهههه کشیدم یعنی :)))
تا چند سال بعد آرایشگاه میرفتم میگفتن شما پیش کی رفتی موآتو کوتاه کردی؟؟؟ 
Sif Tal
۱۱ آبان ۲۳:۳۶
:)
قدر موهات رو بدون الان! هر جور دوست داری استفاده کن!! 

من فکر می کنم، بلندترین وضع موهام همین الان تو بود! کلا از بچگی مامانم اینا، همیشه موهام رو پسرونه می زدند :))

پاسخ :

:دی
پسرونه م باحاله اما خب موی بلند یه چیز دیگه س :دی
مجتبی مطوری
۱۱ آبان ۲۳:۴۴
من تازه دارم موهام رو بلند میکنم به ارزوی رسیدن تا زیر شونه ها😃

پاسخ :

:)))
موفق میشی ایشالله :دی
Ra hi
۱۱ آبان ۲۳:۵۹
کرم خوش بو هم بزنید به دستاتون . آفرین . خیلی خوبه آدم بعدش دست خودشو بو میکشه همون بوی کرم و عطر و اینا رو میده :)

پاسخ :

آرهههه خیلی حس خوبی داره کلن!
پریسآتیس (:
۱۲ آبان ۱۲:۴۴
وای دختر یه لحظه خودمو تصور ڪردم :))) آخه چند وقتی ـه هی میگم ڪوتاهش ڪنم بعد پشیمون میشم. خودمو تصور ڪردم روی صندلی و بعد با خوردن اولین قیچی پشیمون میشم :))
همه هم اتفاق نظر دارن شبیه مار شده باید ڪوتاه شه :((

حالا تصمیم گرفتم رنگ ڪنم بلڪه نظرشون عوض شه :/

پاسخ :

به من میگفتن دنب جارو :)))
برای تنوع خوبه! مثلن من یه مدت چتری گذاشتم این "دنب جارو" رو تا چند ماه نشنیدم! :دی
میتونی امتحان کنی :دی
پریسآتیس (:
۱۲ آبان ۲۲:۲۴
چتری ڪردم الان بلند شده :دی
حالا با رنگ شاید دلشون به رحم بیاد :)) پول رنگم ڪه زیاااااد، بخاطر پولشم ڪه شده دیگه نمیگن ڪوتاه ڪن :دی

پاسخ :

آره گرونه خیلی :دی
برات آرزوی موفقیت میکنم :)
**مزگت **
۱۲ آبان ۲۳:۰۹
تو دنیا با یه دردایی/ فقط باید مدارا کرد....

پاسخ :

خسته شدم از مدارا دیگه...
**مزگت **
۱۲ آبان ۲۳:۱۰
البته برای پستی که به خاطر درد،حتی جای کامنتی براش نمونده بود

پاسخ :

...
اینکه کامنتا رو بستم واسه اینه خودم عنم میگیره از این همه چسناله!!! :|
شماره یا رو بم ندادایااا :دی
بای پولار
۱۲ آبان ۲۳:۵۰
می‌فرستم خونه‌ی باباش هروقت موهاش بلند شد برگرده!!!

پاسخ :

مثکه بعضی از پسرا کوتاه بیشتر دوست دارن، امروز یکی از بچه های آزمایشگاه که خیلی پررو و بی حیاس بهم گفت آدم میخواد موآتو با دست بزنه کنار :|||||||||||| بت خیلی میاد :|||||||||||||
Ra hi
۱۳ آبان ۰۲:۰۵
البته منظورمو ناقص رسوندم توی مترو داشتم تایپ میکردم. منظورم کرم بزنن دخترا به دستشون بعد که ما دستاشونو گرفتیم بوش روی دست خودمونم بمونه:)) کلا برسن به خودشون:))

پاسخ :

:)))))
صداقتتو دوست دارم، مثل نمیگی اون جوری قشنگ تره، رومانتیک تره، میگی دستای خودت خوشبو تر میشن :دی
Lady cyan ※※
۱۵ آبان ۲۱:۱۷
چه عنوان خوبی :))

پاسخ :

:))) مسخره میکنی؟ :دی
کلی فک کردم چی بذارم عنوانو :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اگر نتوانی خوب بنویسی، نمی توانی خوب فکر کنی. اگر نتوانی خوب فکر کنی، بقیه به جایت فکر خواهند کرد.
اسکار وایلد
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان