"من خیلی ازت ناراحتم"

یکی از ویژگی هایی که همیشه داشتم و سعی کردم در دیگران و اطرافیانمم ایجاد کنم این بوده که نذارم هیچ وقت حرف تو دلم بمونه، عمدتن وقتی از کسی ناراحت شدم، رفتم دستشو گرفتم بردمش یه گوشه ای زیر آسمون خدا، بهش گفتم فلانی، من فقط اومدم بت بگم خیلی ازت ناراحتم به این دلیل!

بعدشم گفتم فقط میخواستم بگم بت اینو و الانم حرفم تموم شد. خب همیشه طرف برمیگرده شروع میکنه به توضیح دادن!

امروز این کارو با یکی از اون دوستام کردم که گفته بودم دوست نماس! نمیخواستم قبل رقتن به زیارت از کسی چیزی تو دلم بمونه! خلاصه بهش گفتم من ازت ناراحتم به این دلیل فقطم گفتم که حرف تو دلم نمونه! بعد شروع کرد به حرف زدن و فهمیدم من زود قضاوت کردم! همه چی جوری بود که من اون برداشتارو در موردش بکنم حتا خود دوستمم قبول داشت، اما قضیه اینه که ما باید خودمونو بذاریم جای طرف تا بتونیم بفهمیم... وقتی طرف یه مشکلی داره ناخودآگاه رفتارشم جوری میشه که با همیشه فرق داره و برداشت طرف مقابل اینه که اون مثلن خصومتی چیزی داره!

خلاصه که سبک شدم، اصن مهم نیس مثلن نتیجه این بود که ما حرف زدیم و مشکل حل شد و من فهمیدم مثلن اون دوستمه واقعن! مهم اینه که حرف های من چال نشدن، حرف های نزده آدما خورد میکنن، داغون میکنن، سنگینت میکنن! سعی کردم نذارم این حرف های نزده م زیاد بشه که تلنبار شه یه گوشه دلم و یه روزی به خودم بیام ببینم خیلی چیزا رو از دست دادم چون به وقتش نرفتم تو روی طرف نگاه کنم و حرفامو بزنم! یدترین نوع از دست دادن اینه که از دست بدی درحالی که مطمئن نباشی چرا اون اتفاق افتاده! بدترین نوع از دست دادن اونیه که به خاطر برداشت هات از دست بدی نه به خاطر واقعیت! همیشه یه علامت سوال گنده توی ذهنت میمونه و نمیدونی دقیقن چرا از دستش دادی!

توروخدا، جون هرکی که دوست دارین، نذارین حرف های نزده زندگیتون سنگینتون کنه، به خاطر خودتونم که شده برین با طرف حرف بزنین! غرور کسی با پیش قدم شدن برای حرف زدن له نشده، هیچ کس با حرف زدن هیچ چیزیو از دست نداده که شاید برعکسش درست باشه حتا، با حرف زدن خیلی چیزای بیشتر میشه به دست آورد! نتیجه مهم نیس! مهم حال شماس! یه بار این کارو کنین، مشتری میشین :دی

۲ ۰
Ra hi
۱۳ مهر ۱۶:۵۸
وقتی حرفا بمونن رسوب میکنن تو دل آدم میشن کینه وقتی گفته بشن نه 
کار خوبی کردی گفتی:)

پاسخ :

آره خیلی خوشحال شدم بعدش، سبک شدم کاملن!
Sif Tal
۱۳ مهر ۱۷:۲۴
به عنوان یه دختر، در مورد دخترا موافقم، اما پسرها نه!! یعنی از یه پسر یه چیزهای داغون ببینم دیگه فرصتش رو از دست داده. :))

پاسخ :

ببین بستگی به نوع رابطه ت با اون پسر داره! اگه واقعن کسی باشه که مثل برادرت باشه شاید برای اونم حاضر باشی این کارو بکنی!
یعنی من با هر دختریم این کارو نمیکنم کسایی که مثل خواهرمن فقط!
بای پولار
۱۳ مهر ۱۹:۱۷
در مورد قضاوت کردن خیلی جواب می ده که خیلی وقتا ما یه طرفه به قاضی می ریم.
در مورد باقی کدورت ها هم همین طوره. چرا دلمون رو از این جور مسائل پر کنیم. اگه توانایی یه طرفه بخشیدن رو نداریم. بهتره بیانش کنیم تا دیگه رو دلمون سنگینی نکنه.

پاسخ :

آره واقعن! من نمیتونم ببخشم و فراموش کنم! اگه هم ببخشم هیچ وقت یادم نمیره :))
شهرتون سررررده :دی
یوسف
۱۳ مهر ۲۰:۰۸
موافقم :)  و تلاش میکنم تا جایی که میشه اینکارو بکنم. 
این اخلاق مث یه فیلتر خوبه که  دوستای خوب رو پیش تو نگه میداره و دوست‌نماها رو پراکنده میکنه. 

پاسخ :

آره موافقم! :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اگر نتوانی خوب بنویسی، نمی توانی خوب فکر کنی. اگر نتوانی خوب فکر کنی، بقیه به جایت فکر خواهند کرد.
اسکار وایلد
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان