زندگی کنیم...

میدونی؟

من آدم خیلی بدی شدم، خیلی خیلی بد
هرچقدرم یه آدم روی زندگی من و خانوادم اثر منفی گذاشته باشه من نباید مرگشو از خدا بخوام!
تو دلم آرزوی مرگشو میکنم شاید خیلی از ته ته ته ته دلمم نباشه اما امروز یک هو به خودم اومدم و دیدم دارم به روش های کشتنش فکر میکنم!
مثلن داشتم به این فکر میکردم در خونشو باز بذارم یکی بیاد خفه ش کنه!!!!
امروز از مطب دکتر قلب سر درآوردم و با آدمایی مواجه شدم که خودشونو سپرده بودن به امون خدا!
یعنی طرف مشکل قلبی داره ولی قرص نمیخوره، دکتر نمیره، ورزش نمیکنه و کلن حواسش به خودش نیست و چند دقیقه بعدش شنیدم که داشت میگفت خدا منو ببر و ازین حرفا (خیلیم مذهبی بود!)
دارم به این فکر میکنم اون خدایی که اون بالا نشسته واقعن میخواسته ما آرزوی مرگ کنیم؟ یا ما خودمون با دستای خودمون این دنیا رو برای خودمون جهنم کردیم؟ این خودکشی نیست؟ من آدم مذهبی کم ندیدم که از دنیا به طور کامل گذشته باشه و حتا آرزوی مرگ خودشو بکنه! مگه نه اینکه خودکشی گناه نابخشودنیه
به شدت این روزا کمبود آدم های مذهبی رو حس میکنم که بتونم همه جوری الگو قرارشون بدم! کسی که بتونی ببینیش با این وضع دنیا و این شرایط چجوری زندگی میکنه، ارزشاش چیه...
حیف که نیست...
۲ ۰
یوسف
۰۴ مهر ۰۰:۰۸
با عنوان این پست به شدت موافقم :) 
یوسف
۰۴ مهر ۲۳:۲۹
چندتا از اون مذهبی‌هایی که میگی دور و بر من هستند. یکی‌شون خیلی بهم نزدیکه البته قبلا مذهبی نبود ولی دو سه سال بعد از ازدواجش تغییر کرد و مذهبی شد. مذهبی واقعی نه کسی که ادای مذهبی بودن در بیاره. کسی که با خیال راحت میتونم باهاش بحث عمیق کنم، بدون اینکه نگران باشم. از این خوشم میاد که خودش با عقل و تدبیر این راه رو انتخاب کرد، نه اینکه دنبال منافعی باشه یا بخواد نمایش بده و این حرفا. خودش به این باور رسید. 

پاسخ :

من تشخیص دادن خیلی سخته برام
مثلن فرض کن اگه بخوای طبق باید نبایدای دین بری، خیلی از آدما از دایره ارتباطیت حذف میشن
تو واقعیت نمیشه اینجوری زندگی کرد ولی...
بای پولار
۰۶ مهر ۰۶:۵۰
قطعا ناامیدی یکی از بزرگترین گناه هاست و اولین نشونه ی بی ایمانی. هرچند خود من خیلی گرفتارش بودم متاسفانه :(

مذهبی های این دوره از هر صدتاشون یکی درست و حسابی پیدا می شه. اونم به خاطر اینه که اون بزرگای مذهبی خوب محدود شده فعالیتشون و یه عده نفهم حکومتی جاشون رو گرفتن. دیگه از پیروان و پا منبری هاشون هم نمی شه انتظار دیگه ای داشت.

پاسخ :

من واقعن دلم میخواست یکی بود که میفهمید و میرفتم باهاش بحث میکردم :(
پیش چن نفر رفتم اما به مرحله کفر رسوندنم :)))
حامد عبدالهی
۰۶ مهر ۱۰:۰۰
هستن منتهادیده نمیشن
چون نه قصد مال اندوزی دارن، نه قصد معروف شدن و نه قدرت
به همه کمک میکنن
در حق همه دعا میکنن
و از هیچ چیزی ساده نمیگذرن
اما ساده میبخشن
دیر ازت دل میکنن
و هر وقت به سمتشون میری، دلخوری هاشون یادشون میره

پاسخ :

من به تعداد سال های عمرم همچین کسی رو ندیدم
خوش به حال شما!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اگر نتوانی خوب بنویسی، نمی توانی خوب فکر کنی. اگر نتوانی خوب فکر کنی، بقیه به جایت فکر خواهند کرد.
اسکار وایلد
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان