چاکر اوس کریم!

امروز اولین قدم در راستای رفتنو برداشتم

ثبت نام تافل!

که البته پر بود و فعلن رزرو کردم!

خدایا خودت کمکم کن که نتیجه زحمتامو بگیرم و بتونم موفق شم و اونجا بتونم یه تاثیر خیلی خیلی کوچیک روی یه گوشه ای از زندگی آدما بذارم!

خودت کمکم کن دووم بیارم این مهم ترین وسخت ترین تصمیم زندگیمه و میدونم راه سختی جلوی پامه

مقاله، پایان نامه، کاراموزی، تافل، جی ار ای، ترم بعد و درسای خفن مثل الک مغ و کوانتوم و پدیده های انتقال...! و بعد استاد پیدا کردن و اپلای و ...

ممکنه ته این راه تازه با اون همه خرج هیچ اتفاقی نیفته، هیچ جا نتونم بورس بگیرم

خدایا اینا رو مینویسم که یادم نره چه شرایطی داشتم و اگه روزی به جایی رسیدم کمکای تو یادم بمونه


۱ ۰
مرد پاییزی
۲۰ شهریور ۱۵:۰۷
گوانتم دوست دارم :)  البته باهاش مخالفم خخخخخ گربه شرودینگر رو بیشتر دوست دارم 

پاسخ :

کوانتوم واقعن مث خداشناسیه واسه من! اونقدری که تو کلاساسی کوانتوم من به خدا فکر کردم، سر اندیشه فکر نکردم :))
مرد پاییزی
۲۱ شهریور ۰۱:۴۶
من هنوز کوانتم نخوندم، ولی خیلی علاقه دارم. یه کتاب کوانتم هم دارم، ولی هنوز مهارت ریاضی م به حدی نرسیده که بتونم شروعش کنم. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اگر نتوانی خوب بنویسی، نمی توانی خوب فکر کنی. اگر نتوانی خوب فکر کنی، بقیه به جایت فکر خواهند کرد.
اسکار وایلد
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان